24 november 2011.

hatar när det stormar utanför fönstret när man är alldeles ensam hemma och
ligger och skrämmer upp sig själv, man hör bara mer och mer saker och sen så kan man
plötsligt inte sova för man är så jävla rädd! haha just detta var mitt problem inatt, så det
var tur jag hade elsas hemlighet, läste säkert fram till 5 innan jag släckte lampan.
vaknade dock av ett bättre samtal imorse, så nu har jag fått ett extra jobb under julen.
med start redan imorgon! så jag jobbar från och med imorgon fram till självaste julafton,
vad som varit rätt knepigt när jag sökt jobb är ju att jag bokat en resa till åre
med daniel och alla hans killkompisar. och vi åker den 28e december! så detta var verkligen
perfekt för mig...hoppas jag iallafall för detta är verkligen något nytt! men mer erfarenhet
skadar aldrig! tagit fram räkor, lax och vit fisk. hade tänkt mig på att laga skaldjurspasta
för första gången idag! någon som har något bra recept att dela med sig av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0