första advent.

ligger i soffan helt utslagen och hör på när vinden utanför riktigt piskar. första advent och här ser det ut som stormen själv! haha orkante, läser överallt hur duktiga alla är idag, hur dom har hunnit med så mycket, som julstädat, julpyntat, julmyst och svettats på gymmet. vill bara ta mig i kragen egentligen och göra detsamma. men det går verkligne inte. är så förstörd. igår hade vi inflytningsfest här jag och joachim, och jag hade så jävla kul, dock jävligt tråkigt att de inte var något som helst folk ute på havsbadet! och att typ alla mina tjejkompisar jobbade. men tackar så hjärtligt för en kul kväll igår till dom som var med och för presenterna såklart! tog inga kort igår typ heller, två suddiga från iphonen bara, så jävla tråkigt, måste bli bättre på att använda kameran alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0