home is wherever i'm with you.

var riktigt mysigt att vara hemma hos mamma & pappa igår, dock känns inget av
det som mitt hem längre. kan bero på av all skit som hänt. eller att jag vant
mig så vid att vara här nere med daniel, att jag älskar staden så mycket och att han fått
den här lägenheten att kännas som mitt hem. vet inte riktigt vad det är, men bra känns
det iallafall! fick med mig en massa saker och kläder ner, en hel ikea påse och
en stor lykta släppade jag med mig på bussen. haha tungt som fan! men skönt att få
hit lite mer av mina saker :) sen har vi inte gjort så mycket mer idag, jag har lagat makrill
potatis och sås. sååå gott! första gången jag gjorde det alldeles själv också så jag är
riktigt stolt! är ledig imorgon också, vilket jag behöver. har en massa saker jag måste
göra. såsom att städa, diska (min tur, fan!) och tvätta. kul det låter va? eller också inte.
sen ska jag även unna mig ett tur till solariumet, köpte solkort häromdagen för 150
kroner för en hel månad. hur niceeeee??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0