i really wish i could tell you what i´m thinking.

.
har tänt en massa ljus, tvättat av mig sminket och satt upp håret i en toffs. ligger i soffan
och ska snart kolla på den nya harry potter. inte för att jag sett någon av dom andra filmerna,
eller jo en halvtimme av den första och då var jag väl inte mer än 10 år lixom. men har aldrig
tyckt om sånna overkliga filmer MEN har lovat att ge daniel den en chans då han älskar filmerna!
var i sisjön och kikade en runt lite förut men hittade absolut ingenting. sen var även svärmor
och svärfar på besök här i morse och åt frukost med oss. sen har vi även vart hemma hos
victor en stund. imorgon åker daniel till stockholm i några dagar så då passar jag på att åka
till munkedal och hälsa på familjen! näää nu åker chipsen och hallonsodan fram. hoppas
ni får en mysig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0