Nov. 25, 2011

är nu hemma i munkedal, helt själv, familjen är på begravning, jag valde att inte följa med. är det något jag inte gillar så är det begravningar, går bara om det är nån riktigt nära person till mig. annars låter jag helst bli, är så oerhört blödig att det räcker jag ser nån annan person fälla en tår så börjar jag på riktigt stört lipa! usch! har haft en tyst minut här hemma istället då mina tankar har gått till familjen. kan inte sätta mig in i hur det måste kännas att förlova sin älskade, sin man, sin pappa, sin bästa vän. man önskar ju över allt att man slipper vara med om just det där. begrava sina föräldrar, sina barn eller vänner måste vara bland det jobbigaste i livet. nä nog om det där alltså, varför jag är kvar i munkedal är för att efter begravningen så ska jag och mamma åka och hitta på något! men nu måste jag äta något svälter ihjäl här! ( ps, har fof inget internet och de går ju aldrig att blogga från blogg.se appen så räckna inte med för mycket från min sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0