sötaste lilla selma.

igår åkte vi till fanny och johan efter att ha lunchat och kikat runt i stan lite. dom bjöd på en gör god
middag, sen blev det några öl och vi satt bara och tjötade och hade det riktigt trevligt! dom har även
skaffat sig världens sötaste hund. blev helt kär i lilla selma! haha så eftersom både jag och daniel
är sjukt hundkära har vi bestämt att skaffa hund om 2 år, dels för att jag måste få uppleva livet lite.
göra allt sånnt jag vill göra, som att åka på en längre resa och så vidare. vi kikade även på lite
resor. åååh vill bara åka iväg till värmen nu! haha får se posetivt på att jag snart ska få
åka bräda för första gången i mitt liv om någon månad istället. idag har vi bara tagit det lungt, chillat
hela dagen verkligen, åkte till frölunda torg och handlade räkor, aioli och vitlöksbröd som vi ska gotta
oss med ikväll. tror även soda och victor kommer senare så ikväll blir det bara lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0