success is the best revenge.

åkte in till stan vid ett tiden och lunchade med fina emelie, himla mysigt! sen kom min kära svärfar
och hämtade mig och skjutsade mig till frölunda och arbetsförmedlingen. när vi var klara där åkte
jag till frölunda torg och strossade runt där i min ensamhet. fick med mig denna fina kryddlåda,
har letat länge efter en, dock hade jag helst velat ha en där det står herbs på. så om ni sett någon
får ni gärna säga till! sen har det inte hänt så mycket mer idag, ligger just nu i soffan med
chips och dipp och min älskling och bara myser! är så trött så funderar på att snart ta en dusch och
sen hoppa i sängen och lägga mig och läsa lite ur elsas hemlighet! för er som inte läst den, gör de!
den är lika bra som dom två andra böckerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med det jobbet du fick i den där affären?

2011-11-18 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0