two pictures.

blev två bilder tagna igår, måste börja bli bättre på att ta med mig kameran ut asså! får ju låna
daniels iphone varje gång. blev iallafall förfest/middag på victoria igår för daniel, kristoffer
och victor. var riktigt trevligt! sen bar det av vidare mot park lane, dock kom jag aldrig så långt
då jag hade så SJUKT ont i fötterna efter att ha gått med mina nya 15 centimetare hela kvällen.
så jag hoppade in i en taxi och drog hem vid 2 tiden istället. dock somnade jag inte fören
sex då daniel tappat bort sitt kort, fick ringa och spärra de och hålla på. beställa taxi till honom
och få hem honom herregud säger jag bara, vilken kväll! idag har vi iallafall varit på middag
hemma hos mina svärföräldrar. gott! nu har vi hyrt en film och ska bara mysa och ta det lungt
resten utav kvällen, är så seeeeg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0