Nov. 14, 2011

sovit så sjukt dåligt inatt! klockan 00.00 så satte dom igång med vägarbetet här på utsidan som aldrig blir klart! så jävla irriterande, hur svårt kan det vara? så idag är jag världens slöaste, har startat en maskin disk men annars har jag inte gjort ett skit! har egentligen massor att göra, men orkar inte ta tag i det! igår åkte jag och hälsade på min fina mormor en sväng innan jag skulle vidare till pappa för att gratta honom på fars dag! jätte mysigt! fick även röjt lite bland mina saker där ute och hämtat våran älskade dammsugare som nu hade kommit! i veckan kommer våran fina soffa och soffbord, längtar ihjäl mig!!!!! ska bli så jäkla kul och få det fint här! nä nu ska jag ta en dusch, ihopp om att vakna till liv! haha..

Kommentarer
Postat av: Lena Vilhelmsson

Oj vad är det för vägarbetare som jobbar mitt i natten. Det måste va väldigt irriterande att inte få sova. Det var i alla fall kul att få träffa dig en stund igår.Ha det så bra och hoppas att du får sova inatt.

2011-11-14 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0