I'll be there for you.

igår hade våran soffa & soffbord äntligen kommit så idag åkte vi och hämtade de!
och vi  ä l s k a r  det, så himla skönt med stor soffa, gjorde så sjukt mycket och få in det här oxå, så skönt att slippa det jävla glasbordet oxå med alla tusen fingeravtryck och damm som man var tvungen och tvätta av varannan kvart! nu känner jag knappt igen mig här hemma! haha.. (bild kommer när det nu vill funka så att säga) nu är vi bara på jakt efter den perfekta tvbänken och matmöbler oxå, jobbigt när man har redan ritat upp en bild i huvudet om hur det skall se ut, gäller ju bara att hitta de oxå! haha.. men men det kommer! just nu ligger jag helt död här, har vart och tränat body pump en timme och fasen vilken grym träning det är! är helt skakis efter bara uppvärmningen!! haha otränad eller vad? fårse om jag kan göra någon nytta imorgon! ska jobba på lördag men annars vill jag nog gå på bio i helgen.. många filmer som lockar just nu! bla den senaste i twilight som alla säger ska vara så grym! nä nu blir de duschen, ingen bingo lotto ikväll för våran del, har fattat att det är vad alla gör idag, spelar bingolotto! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0