plus minus noll.

det här var inte igår som jag bloggade! anledningen är att vi fof inte har fått igång vårat internet, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur var de? hoppas iallafall att det är så! har fått dratt till biblioteket när det vart verkligen kris och det är inget ställe jag rekomenderar om man inte har tålamod, tar typ en kvart att öppna ett nytt fönster osv! alltså inget ställe för mig, får med andra ord panik! inatt ska min lilla syster komma och sova hos oss, hon och hennes kompisar ska nämligen ut här i lysekil så då får man ju ställa upp! ska bädda soffan så att hon bara kan lägga sig dirket när hon kommer hem! ska bli så kul och träffa henne igen, sen jag flyttade hemmifrån har våran relation bara blivit starkare, syskonkärlek tro?;) haha..♥  idag har jag storstädat hela lägenheten, förstår inte hur fort de går och stöka till de, med typ inga saker och sen att de tar så sjukt mycket längre tid att städa och plocka iordning allt igen? men rent och snyggt blev de här! tänk att vi har bott här nu i en månad idag? sjuuukt!!! och om en månad får jag äntligen hänga upp julstjärnan, längtar såå!! aldrig längtat såhär mycket till jul innan, tror det mycket är för att iår har jag ett eget hem och pyssla om! åh, kan knappt hålla mig från att ta fram tomtarna och allt som har med julen och göra! tror de kommer bli riktigt mysigt här♥ ..haha nä nu får jag sluta drömma, joachim är nu klar så nu ska vi laga mat! hade så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0