it's my favorite time of day, when you come home to me.

.
älskar våran nya fina lyckta. passar perfekt här i vardagsrummet, hur mysig som helst!
idag har jag inte gjort ett skit. bara varit och solat och hängt lite med svärfar. sen har jag plockat och
städat lite här hemma. och just nu sitter jag och kollar när min man spelar fifa. han fyller nämligen
imorgon så han fick en förtidig present av mig förut, ångrar lite just nu att jag köpte det till honom.
men det är kul att han blev glad iallafall! imorgon bär det av till uddevalla, daniel ska dit och jobba
lite och jag har inget bättre för mig så jag hänger med honom. blir även en tur till bästis och se på
hennes och vinnies lägenhet, inte sett den än så det ska bli så jäkla kul!!
nu ska jag lägga mig och läsa några sidor ut elsas hemlighet innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0