answers.

Postat av: Sanna

Hur kommer de säg att du flyttat till Göteborg???

 

Svar: först och främst bor ju min pojkvän här nere så det är väl största orsaken,

men också för att jag älskar staden och människorna här!

Postat av: Hemlig

Är du och Sarah b inte vänner längre eller va hände?:/

 

Svar: jadu. gick väldigt fel när vi var i spanien tillsammans, tycker hon inte är samma

person jag blev vän med och behöver ingen negativ energi i mitt liv. för att göra det

hela kort, vi växte ifrån varandra!

´Postat av: Johanna

Vad använder du för smink? Märken osv??

 

Svar: kan lägga upp bilder på det om du vill, men jag tycker om att sminka mig så till

vardags använder jag concealer, foundation, underlagspuder, bronzepuder, ögonbryns

skugga, svart eyeliner, mascara och sist men inte minst rouge. märken är lite olika

men alltifrån mac, ysl, makeup store till hm och depend.

 

Postat av: Ylva

Vad jobbar din kille med? Är du och Therese fortfarande vänner?

Vad jobbar du med?

Favoritbutiker i Gbg??:)

 

Svar: han jobbar med en internet sida som heter meinto.se! hon är en av mina

allra bästa vänner så ja det är vi absolut. min situation är lite kompliserad just för

tillfället så återkommer med svar. här i göteborg är nog raglady, tara, zara mina

absoluta favoriter! sen har vi ju moonki, weekday, ginatricot och alla dom där också.

Postat av: Dddh

Är du vän med Emina och linn??:s

 

Svar: ja det är jag, två helsköna tjejer! dock umgås vi inte så mycket vilket är synd!

Postat av: Ronja

Vilka bloggar läser du?

 

Svar: haha vilka bloggar läser jag inte? läser mina vänners. fashiontoast, kenzas,

annie lindblad, paow, hugo rosas, angelica blick, tyras, kissie. haha you name it!

Postat av: tobbe

har du haft analsex någon gång? :) isf var det skönt?

 

Svar: snälla va är de för fråga?!

Postat av: Camilla

du verkar lycklig med din pojkvän men jag undrar : bråkar ni aldrig? och vad är hans

3 fördelar och 3 nackdelar? och har du flyttat till göteborg eller är du bara hemma

hos din kille mycket ?

 

Svar: jag är lycklig! visst bråkar vi, det gör väl alla men vi har aldrig

några "stora" bråk utan vi sjaffsar om vi är oense om något ibland bara. finns så mycket

bra saker med min man, han får mig att må bra, vi har så jävla kul tillsammans

och han är snäll. nackdelar är väl att han är den största tidsoptimisten, väldigt

spontan(kanske inte är någon nackdel iofs, men eftersom jag gärna vill planera vad jag

ska göra osv. kan det ibland vara lite jobbigt) sen kommer jag inte på mer just nu faktikst.

jag har flyttat hit ner! :)

 

Postat av: julia

favvo ute ställe i gbg??

 

Svar: bästa förfeststället är utan tvekan viktoria. sen gillar jag park lane, lounge, excet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0