you learn from your mistakes.

Postat av:
Vad hände med det jobbet du fick i den där affären?
.
Svar: ungefär 10 tjejer har slutat där inom loppet av fem månader pga. nya
ägare. dom körde inte med shyssta avtal dvs ingen ob eller någonting! jag trivdes helt
enkelt inte och tycker inte det är värt att jobba tex. en lördag och inte få en krona för det.
inte för att jag har någonting imot utländska men dom raggade på en och jag har aldrig varit
med om ett mer oprofessionellt företag tidigare. dom kunde tex komma in och säga att butiken
såg helt knullad ut till oss inför alla kunderna! men nu vad jag hört har det gått riktigt dåligt
för dom så jag hoppas dom går i konkurs faktikst. så ett råd från mig till er som känner
för att söka jobb i butik i göteborg. välj inte varken monsoon eller bling!!!
jag kan även säga att detta är något jag ångrar att jag valde idag för det stod mellan ett
extra jobb på design only och det här stället, men peppa peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0