-

Vilket ruskigt höst väder vi haft idag usch! De är sånna här dagar man bara ska ligga kvar i sängen! Så gjorde inte så mycket att vi vaknade klockan ett idag!!! Annars i vanliga fall brukar jag få panik, känna att man har förstört hela dagen men! Såg på massa filmer till sent igår, vi råkade somna på soffan! Äntligen typ, vi har knappt kunnat sova här! Känns fof knasigt, därför var de sånjädra skönt och bara däcka i soffan! Fast de tråkiga vädret så tog vi oss en promenad bort till kenny och Charlotte efter vi ätit frukost! Fick äntligen sett deras fina lägenhet! Förstår att dom älskar den! Jag blev helt kär jag med! Så stor och fin!! Nu ikväll har Joachim hyrt film och köpt glass oh fruktsallad, världens finaste är han, precis i min smak! Jag älskar och mysa på kvällarna som ni säkert nu förstått, känns som om vi inte gör annat men jag klagar inte!:) vad ska man annars göra än att mysa denna årstid??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0