19 år!!!

har haft världens mysigaste födelsedag! började med att vi hade lite folk här igår, drack en massa och
bara chillade innan vi drog in till stan och kvällen avslutades på push! där blev det shottar och drinkar
hela natten, framåt 6 tiden stog jag och daniel och lagade mat här hemma haha! gott. och idag åkte vi
och köpte ett bord jag fick av mammi i födelsedags present, passar så jäkla bra i vardagsrummet så är
riktigt nöjd. sen åkte vi till svärmor och svärfar och då var det god middag och tårta! daniels syster
och hennes man var också där, så det va jätte trevligt! på bilderna över ser ni även vad jag fick av min
man i present, världens gulligaste! vet precis vad jag önskar mig.
ska avsluta kvällen med levande ljus och en massa pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0