23.28

inte hänt något speciellt kul denna regniga dag! har varit och solat (solariumet ligger hundra
meter ifrån lägenheten och kostar 150 spänn i månaden, lyx!) sen har jag plockat lite här
hemma bara. tvättat och diskat undan all disk. ända minuset med lägenheten är att den
inte har någon diskmaskin! sen har även svärmor vart på besök, hjälp mig med gardinerna
i sovrummet och så! var på ikea med pappa och storebror för någon dag sen och fick köpt
massa saker till sovrummet. en stooor spegel, gardiner, nya påslakan, kuddar, lampa. ah you
name it! och det blev så jäkla fint! hoppas daniel gillar det nu bara.
imorgon blir det jobb 13-18 sen ska jag ha myskväll med min efterlängtade man!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0