26 oktober 2011.

dagen började med att jag åkte in och mötte upp min efterlängtade vän i stan. strossade
runt och kikade, hittade ett linne och en kuverväska. även terra hittade lite granna. sen
lunchade vi innan hon hoppade på bussen hem igen. kändes skönt att jag fick en dag med
henne då det var alldeles för länge sen sist! blir ju så dåliga på att ses då hon precis flyttat
till lysekil och jag bor här hos daniel i göteborg. sen har jag och daniel hunnit till ikea en
snabbis och kikat lite lampor. och så har jag äntligen fått solat också! mycket jag hunnit på
min lediga dag känner jag. nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta mysa med min
kärlek för imorgon är det tillbaka till jobbet. 2 dagar mer jobb innan jag är ledig hela
helgen, lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0