grymt sugen!

på att sätta i några fjädrar i håret. så jäkla snyggt, dock tror jag det är snyggare att ha på
sommaren men frågan är om jag klarar av att hålla mig enda dit!

annars gör jag ingenting och det är även vad jag gjort hela dagen! haft sååå tråkigt, min enda lediga
dag på 6 dagar och jag är uttråkad! haha snälla vad har hänt med mig. förstår mig längre inte på
sånna som inte har något jobb och tycker det är soft att gå hemma hela dagarna. var själv en sån
för drygt en månad sen men nu känner jag bara för att jobba röven av mig, tjäna pengar så jag kan
shoppa, resa och hitta på saker. som att spara och resa runt i några månader är något som står
högt upp på min lista for the moment! har även bokat åre över nyår med ett gäng killar, kommer
bli så kul va. haha har aldrig stått på ett par skidor eller en snowboard i hela mitt liv så det
lär bli en upplevelse om inte annat. nu blir det tacos med min fina man innan jag ska hoppa i
sängen, öppnar butiken imorgon så har lagrat upp med redbull att ha till frukost;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0