Nu: tv mys

I tisdags hade vi besök utav min faster! Riktigt trevligt! Inte så kul att visa upp lägenheten nu egentligen när den är långt ifrån klar men alltid roligt med besök! åkte hem till Munkedal igår! mycket roligare och komma hem nu! Satt och tjöta, skratta och velade med våra telefoner i timmar jag Kajsa och mamma! Så mysigt! Älskar min familj, hela min stora familj! Så om ni läser detta, ta åt er! För ni är helt underbara allihopa och jag är alldeles för dålig på att säga det, borde säga det oftare men man tänker liksom inte på det? Idag vaknade både jag och Joachim upp med halsont! Orkante! Inte kul när detr Världens finaste höst väder ute ju! Fick iallafall stor städat lägenheten idag, de behövdes kan jag säga!! Efter fick jag med mig Joachim och hans kompisar till inrednings butiken två fröknar, bra jobbat tycker jag! Fick med mig en jätte fin ram som jag ska ha i sovrummet! Sen tog vi middag på mc donalds! Så gott! Skönt och slippa laga mat med! Haha! Nu blire arga snickarn!!!

Kommentarer
Postat av: Lena Vilhelmsson

Ja det var jättekul att hälsa på er.Jag kommer tillbaks en annan gång...

2011-10-13 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0