good morning!

ligger i sängen och knaprar på ett knäckebröd med vitlöks salami på, go frukost. dock
lär det inte bli lika kul när min man upptäcker att jag smulat ner hela sängen, men de
är ett senare problem! varit ledig hela helgen och det har varit så jävla underbart!
i fredags hade vi inflyttningsfest, vi var väl närmare trettio personer och det var så
lyckat tills......daniel blir så berusad när vi ska åka in till stan. så när vi gått upp för
hela avenyn för att han ska se om han kommer in, vilket han nu inte gör för han kunde
knappt gå så var det bara att sätta sig i en taxi och åka hem. igår tog vi det bara lungt
lunchade i stan och kikade runt i lite affärar och på kvällen kom soda och vi hade mys
kväll till den sämsta filmen ever! haha hyr aldrig drive angry, tips från coachen!
denna söndag vet jag inte heller riktigt vad som händer, vi ska åka till frölunda torg och
fixa daniels mobil och sen ska jag ta mig en 20 minutare i solariumet. även städa min
garderob, den är inte okej just nu asså. kanske även blir en promenad i ruddalen.
time will tell helt enkelt. hörs senare med lite bilder, har inte kommit på hur man lägger
in det på en mac dator ännu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0