tired.

photo: spain
kom hem för någon timme sen, bara käkat lite pizza och suttit i soffan med daniel, figge och joel sen
dess. lite rosé och öl för deras del innan dom drar ut, för min del blir det en lugn kväll med en
ansiktsmask, cola och en fet godisskål! jag klagar inte, är så jävla trött! och imorgon kommer min
lillasyster ner så har bokat svensson svensson på bio. så det kommer bli gör mysigt! inte sett henne
på drygt en månad så nu saknar jag skitungen!♥ dock blir det jobb innan, men kort dag som tur är!
har mycket nytt i garderoben jag ska lägga upp här på också, inte hunnit ta kort på allt bara. haha
blir ganska lätt att shoppa när man jobbar i en klädaffär asså. f a r l i g t !
nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla klart på filmen på 5an, the game tror jag den hette,
verkar riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0