work work work.

är så sjukt trött, blev en lugn söndag igår. hyrde nya irene huss filmen och bara
tog de lungt. dock kunde jag inte somna inatt så imorse när klockan ringde var jag
som en levande zombi! har fått dricka redbull för att kunna hålla ögonen öppna på
jobbet. men de gick bra ändå. ska lägga mig tidigt idag som ni kanske förstår, börjar
halv 1 imorgon och jobbar till stängning, efter det blir det hem och storstäda! för på
onsdag kommer min kärlek hem igen♥
känns som om det bara är jobb jag tjatar om i bloggen, och flytt då. men det är det
enda som händer i mitt liv för tillfället. föresten är det monsoon och bling här nere
i göteborg jag har fått hel tid på, för er som undrar men inte vågar fråga;)
NU ska sminket av och den nya skvallertidningen öppnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0