Bla bla bla

Ligger i sängen och väntar på att Joachim ska komma. helt död är jag, har varit en lång dag idag. Fått mycket uträttar och sånna dagar älskar jag! Åkte även in till Uddevalla och tog några längder i simhallen, de var väl på tiden om inte annat, fy satan va gött de känns i hela kroppen nu efteråt, måste börja röra på mig igen alltså! Pinsamt detta! Haha! Hände mig världens jobbigaste sak i simhallen förut med, låste skåpet med mitt kodlås som jag senast använde i skolan, vilket var några månader sen nu sen sist, vilket gjorde att jag inre tänkte mig för riktigt utan låste utan att veta koden, för givetvis haw kag såklart bytat sen den jag trodde det var, tänkte vafan ska jag göra, sär stod jag i bara bikini, tänkte men fan kag ringer michaela och hör om hon kommer ihåg, men såklart hade jag ju låst in mobilen och även handduken så fick panik, tänke fan oxå om jag ska behöva gå ut till receptionen i bara bikini, och just då efter att jg hade försökt i säkert 10 min med 10283 olika koder så råkade jag låsa upp, helt sådär, trodde först inte de var sant och efteråt ville jag knappt låsa igen, usch såg de hela framför mig, förvånar mig inte så mycket egentligen men usch denna gången kallsvetades jag lite mer än vanligt vill jag lova! Ska försöka och inte göra om de iallafall! Hahah! Imoron är de fredag, jag har gått runt och trott de vart onsdag idag, varför? De vet jag inte! Nä nu måste jag fixa här lite innan han kommer, natti på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0