just carry on. soon will it all be over, I hope.

och så var man hemma i dalen, kom hem förut så har spenderat dagen med mamma och syster.
även lagt i min utväxt så nu har jag helt pissgult hår! haha jag dör. så imorgon blir det
att ringa varenda frisör och höra om någon har tid för mig. kan ju inte gå runt såhär!!!
men nog om de. imorgon blir de ner till göteborg igen då mamma, filippa och håkan kommer ner
på lördag, håkan ska lägga in golv i lägenheten och jag tänkte ta med mig mamma och sis
och shoppa lite, alltid kul! sen på kvällen får jag se hur jag gör. daniel ska på killmiddag så
antingen åker jag hem igen eller så stannar jag kvar och har myskväll. time will tell!
nu ska jag kolla klart på breaking news!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här helt gul i skallen ... Suck :( lyckades få en tid imorgon iaf, tur inför helgen!

2011-09-22 @ 23:34:20
Postat av: michaela

hoppas jag har lika tur som dig!! :)

2011-09-22 @ 23:59:00
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0