my weekend.

i fredags var tanken att vi skulle till vicktoria och ta några öl och bara chilla. men efter några
mojitos och tequila blev vi sugna på utgång och det bar av till peacock och sist men inte minst
park lane. grymt bra kväll faktikst! i lördags kom mamma och sis ner och vi mötte upp dom i stan
för en lunch innan vi åkte iväg till ica maxi och plockade ihop en hel kundvagn med varor att fylla
upp kyl, frys och skåp med en massa mat! har nog världens snällaste mamma♥ sen när dom
åkte hem stannade jag kvar här nere och hade myskväll med mina svärföräldrar och
daniels syster medans daniel var ute på killkväll! skönt att få lite egentid ibland. nu ska vi
äta tacos och mysa i soffan hela kvällen!
jag och min fina man i fredags♥ (ser ni vad blond jag är föresten!!! så jäkla ovant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0