never give up on anybody. miracles happen every day.


var och kollade på lägenheten igår, då jag fortfarande bara hade sett den på kort. haha lite cp, men kan ju säga att joachim verkar veta vad jag gillar. så litade ju på honom! och de gjorde jag rätt i, blev inte precis lättare nu, nu vill jag ju bara flytta ännu mera!! åh, den va såå fín och så stor, eller den är ju liten som fan men jag hade föreställt mig den mycket mycket mindre! knasigt nog, men tror den blir perfekt för oss två! betalade även första hyran igår och de känndes så jävla bra!! haha ja de är nog första och sista gången jag känner så men! riktigt längtar tills och få flytta in nu alltså och få inreda den efter min smak och få eget med joachim, tror inte det kan bli bättre alltså !! ingick bla massa tvkanaler, och joachim som inte velat ha tv, jaa ni hör rätt, han är inte riktigt som alla andra, blev antagligen sugen och ändrade sig nu. (WEI!!) skönt säger då jag för jag måste ju ha tv!?! inte för att jag ser alls mycket på tv men man måste ju endå ha en för dom allra gråaste dagarna om inte annat eller hur?!! idag har jag varit på arbetsförmedlingen, roligt ställe det där alltså! har även packat en bananlåda till med saker! tar ju aldrig slut! ändå har jag skänkt bort huuuur mycket som helst! fast endå känns de som om de är lika mycket kvar! som tur är väl att joachim inte har så mycket =) nu skall strax jag och mamma åka och hälsa på mormor på landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0