remember everything happens for a reason. If it changes your life, let it.

hatar att vänta och längta efter något har jag kommit på, jag har liksom noll tålamod, vill att allt ska hända på en och samma gång! och säg mig, blir man inte depp av vädret vi har nu så sääg...? är inte alls depp men vädret tynger ner mig något såpass asså! värre än vanligt känns det som. åh, jag vill bara flytta nu asså, idag kom kontraktet och det var lycka! känns som om det måste hända mig något dåligt snart, allt flyter på för bra! tja förutom dagarna då som går segare än nånsin såklart! fick hoppa in och jobba idag, blir även jobb imorrn och på torsdag, det gillas !!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

jättekul med lägenheten! bara lite nyfiken hur klarar ni det ekonomiskt om du går hemma och hoppar in och jobbar nån gång då och då? :)

2011-09-07 @ 08:20:00
Postat av: therese

tack! tycker vi med!:) jasså? haha. jadu de kommer inte vara några problem då joachim jobbar? och jag har inte precis gått hemma utan har jobbat väldigt mycket i sommar även nu efter och sen har jag mycket sparat, sen givetvis ska jag med försöka få något mer men just nu tar vi en dag i taget =)

2011-09-09 @ 14:15:52
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0