some pics from wednesday!

Blev utgång i onsdags med viktor och daniel. var inte speciellt sugen men efter lite tequila och några
drinkar taggade vi till och drog till bliss som hade 2 års jubileum, knökat med folk och grymma
djs. gör kul kväll med härliga killar!
Igår var vi på bio med johan och fanny och såg jag saknar dig, trodde den skulle vara så jäkla dålig
när jag såg trailern. men oj så fel jag hade! den var så rörande och så djup så det var helt stört.
satt och grät ganska många gånger under kvällen, haha! så den rekommenderar jag starkt! nu är
jag hemma i munkedal, känns skönt att vara lite på hemmaplan. fårse hur länge jag blir kvar innan
jag åker ner till göteborg igen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0