allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.


har sovit så sjukt dåligt inatt, pga ovädret såklart! vet inte hur många gånger jag vred och vände mig innan jag tillslut sommnade, när klockan ringde imorse kändes det som om jag precis hade somnat! tur jag inte skulle jobba idag! har jobbat nu några dagar som ni kanske förstår då bloggen får lida! men jag klagar inte! vill jobba mer egentligen! är inte billigt att flytta och det är så sjukt mycket man vill ha! blir galen! haha! längtar ihjäl mig nu, drömmer om de varje natt och går och tänker på de varje dag. om hur bra de kommer bli, hur jag ska göra, vad jag vill ha osv. började iallafall lite smått igår, packade alla mina skor igår, gav bort 5 par till mamma som hon får göra vad hon nu vill med, måste gallra lite, allt kommer inte få plats och sen får jag inte ha med mig allt för joachim, vilket är lite jobbigt men ska verkligen försöka nu! började bra där med 5 par tycker iallafall jag!
i lördags kom michaela ut till mig och joachim, fasten att vädret sög och vi inte hade den bästa tajmingen då allt var såklart stängt så var de ändå jävigt kul och träffas och få tjöta lite♥, händer ju inte allt för ofta nu för tiden då jag jobbar och är nästan aldrig hemma i munkedal. på kvällen firade vi jimmy som hade fyllt 20 år, riktigt roligt!
kanse lite för roligt, halv 6 på morgonen dagen efter låg jag och kramades med toalettstolen. mysigt!
så söndagen låg vi näst in till döda i princip hela dagen, gick endast ut när pizzan plingade på dörren! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0