söndag.


bilder från i fredags.
idag har vi vart och ätit gott hos farmor!♥
kunde knappt gå därifrån och har legat i matkoma nu hela kvällen, haha men gott var det!
igår kväll drog vi till pontus på förfest fast vi drack typ inte, jag körde och joachim drack bara en öl eller två. jag mådde så jävla dåligt, hade sån sjuk mensvärk. natten till lördag kunde jag knappt sova, fick gå upp flera gången för att jag trodde jag skulle spy, har aldrig kännt något liknande, tänker på dom som alltid har de så, fy satan, lider med er alltså! har med andra ord varit en väldigt lugn helg, ifredags gaddade joachim hela dagen ända långt in på kvällen så då bestämde vi oss för lugn fredag med chips & dipp och monopol! inte helt fel de heller! måste spara pengar nu alltså! inte min grej de där, kliar i fingrarna hela tiden! haha! men nästa helg så flyttar vi ju!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0