Lycklig!

har gått så jävla bra idag! är helt uppe i de blå, haha dags att komma ner på jorden lite igen
kanske? känns som om allt går min väg för en gångs skull! och de har jag inte kännt på ett
bra tag. var skitkul att provjobba idag, att komma tillbaka och jobba i butik. bara det var guld
värt! och i en bra klädbutik jag verkligen velat ha jobb i gör inte saken sämre direkt. avslöjar
butiken när jag får reda på om jag får jobbet! hoppas hoppas!!!!
daniel åkte upp till stockholm i morse på en massa möten så han kommer hem imorgon kväll
igen. så ikväll blir det bara lungt och imorgon blir det bio med svärmor! crazy stupid love,
någon som sett den och vet om den är bra? :) nu ska jag kolla klart idol och sen hade jag
tänkt somna till sol, bad & oroliga föräldrar. är så trött och har sååå ont i fötterna! haha ovan att
gå i klackar hela dagen!

Kommentarer
Postat av: LNK

Såg den förra fredagen, sådär var filmen, blev faktiskt lite besviken! Men småkul givetvis :)

2011-09-29 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0