det är för bra för att vara sant helt enkelt.

är så fruktansvärt jävla glad, fick nämligen igår reda på att vi får lägenheten som vi vart och kollat på!!!!! jag har inte ens sett lägenheten i verkligheten utan bara på bild, och jag är så kär i den! sjukt alltså! så nu väntar vi bara på att få skriva på kontraktet och så är den vår den första oktober!!!! fan att det ska vara så långt kvar, vill bara börja packa ner alla mina saker nuu!!!! eller börja rensa vad som skall få följa med och inte, har för mycket skit som jag absolut inte vill ha med mig! min lilla syster dog av lycka när hon fick höra nyheten, hon har erbjödit sig att hjälpa oss att flytta ut, ha ha inte alls genomskynligt! någon som vill ha mitt rum kanske? det här kommer bli så jävla bra, på alla sätt å vis, de var som om en sten lyftes bort från hjärtat. äntligen, fan äntligen! ska bli så förbannat jävla skönt att slippa mammas kille med, vi två har aldrig gått ihop och vi kommer aldrig att göra heller. vi är som natt och dag. katt och hund.
ska även bli så himla kul och få eget med den jag älskar mest av allt, bli sambos haha.
låter som en dröm, kan inte greppa att detta är faktiskt sanning.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0