29/4-2012.

Var ju någon vecka jag bloggade så tänkte dra en snabb version av hur min vecka
sett ut om det är någon som är intresserad där ute! i tisdags hämtade svärmor upp mig
och körde mig till en arbetstintervju, dock tackade jag nej till det jobbet tre dagar senare.
då jag inte får in 2 jobb i sommarens schema men framförallt för att jag inte vill ge
upp jobbet jag har nu då jag trivs så jäkla bra! sen efter det åkte jag in till stan och
mötte upp louisa för en sen lunch. satte oss på ett jätte mysigt ställe och bara tjatade!
i onsdags kom min man hem från stockholm så vi bara myste hela kvällen och tog
igen några dagar från varandra♥ sen i tordags och fredags jobbade jag! sen i fredags
efter att jag slutade halv 10 var det bara att åka hem snabbt, göra sig lite iordning och
sen åka och möte upp linda! det vankades närmligen utgång. mötte upp mikaela
och hennes kompis på chez. satt där och drack lite innan vi drog vidare till park lane!
dock blev det en väldigt tidig hemgång (haha iallafall för att vara oss!) var väl hemma
vid 4 tiden. men det var en riktigt kul kväll med ett härligt tjejgäng! Igår hade vi
myskväll jag och min man, hyrde en film och åt lite godis! sen idag har mamma varit
här hela dagen, har kikat affärer och bara umgåtts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0