I've finally found home.

jag tänker på det ofta, hur så otroligt lycklig jag är för att nu ha "hittat hem". desutom tillsammans med världens finaste pojkvänn, i en jätte fin och mysig liten lägenhet. sen dagen vi flyttade hit är de som att en sten har lyfts från mitt bröst. nu mår jag bra enda in i själen. det är aldrig kul att ha skilda föräldrar. inte längre behöver jag känna det på samma sätt iallafall. inte längre behöver jag bo tillsammans med någon som jag redan från dag ett inte kommit överens med. inte längre behöva välja nåns parti, jag känner mig friare än nånsin. och det är obeskrivligt.


Kommentarer
Postat av: terra

<3!

2012-04-15 @ 00:14:55
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0