my weekand.

Var ju några dagar sen jag bloggade så vet inte riktigt vad jag ska skriva? i torsdags var tanken att
jag skulle möta upp annelie och jossan för en fika i stan, dock fick jossan förhinder så det blev
bara jag och annelie, satte oss på espresso house och pratade om allt från himmel och jord. sen
i fredags blev det gymmet tidigt med linda sen raka vägen hem och göra sig iordning för att åka
på "botox party" dock följde jag bara med som sällskap. men både linda, hennes mamma och
vänninor fixade både läppar och lite allt möjligt! blev så jäkla sugen på att fylla på läpparna lite
jag med, så om någon månad är det min tur;) sååå nice! efter att ha minglat klart och druckit lite
skumpa drog vi vidare till incontro och åt och drack lite mer. sen lämnade vi dom äldre och så tog
jag och linda vagnen till vasa victoria och satte och där och tog yttligare ett glas innan vi drog till
chez. vid halv 2 tiden åkte linda hem medans jag mötte upp daniel och hans kompisar och
fortsatte kvällen på park lane med yttligare en massa drinkar och dans! igår lånade vi daniels
föräldrars hus eftersom dom är på semester. så vi grillade och bara myste! daniels syster
caroline och hennes lilla bebis liam kom också och gjorde oss sällskap! idag har jag inte gjort
någonting alls, ska bara ta det lungt. ta en dusch, måla naglarna och lägga en ansiktsmask.
mitt hjärta är på fotboll så ska bara ha lite egen tid en stund hade jag tänkt,
så skönt det med ibland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0