go hard or go home!

Musik på högsta volym och en storstädning står på kvällens schema! har även laddat upp kvällen
med lite godis och påskmust, yaaam! Jobbade både i måndags och tisdags, så skönt att äntligen
få lite rutin och komma igång lite, behöver verkligen det känner jag. Trodde att jag hade fått
halsfluss i måndags också, gick till läkaren och fick pencellin men tålde jag den tror ni? nä min
mage balade ur totalt och jag låg på badrumsgolvet och spydde som en gris! men som tur
vaknade jag upp på tisdan och mådde bättre! Igår blev det gymmet x2. först var jag där med
linda och körde lite crosstrainer och bandet, även lite mage! och sen drog jag dit med min man
och solade, fick massage och sen blev det även lite mer band och mer mage. så idag har jag liiite
tränningsvärk men det är bara gott! imorgon kommer min farmor ner och kollar på lägenheten,
även pappa & syster hänger med. ska väl lucha och handla lite mat och bara umgås!
Nu ska jag lägga en ansiktsmask och börja städa!!! ha en grym påsk allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0