00:52

Mötte upp pappa och syster i stan förut, luchade på jensens och sen kikade vi runt i lite butiker. det
ni ser på bilden ovan var lite av det jag fick med mig hem. mac´s puder är så jävla grymt. har
använt det i något år nu och trivs så bra med det! köpte även deras conceler, så hoppas den är
lika bra! sen åkte vi och handlade mat, haha tror jag har mat för flera månader framöver.
herregud vad mycket det blev i slutändan! fick till och med åka till anki och låna hennes frys för att
vi skulle ha plats med allt. tanken var att jag skulle träffa lovisa på kvällen men då hon inte mådde
bra flyttade vi fram det och det blev räkor, aioli, baguett och öl till fotbollsmatchen med min
man, klagar inte. ska kolla reprisen av sveriges mästerkock och sedan lägga mig, imorgon blir det
stan och träffa linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0