170212

Nu ikväll har vi myst med räkor, aioli & vitlöksbröd framför the voice! Så gott, älskar skaldjur! Blev även en film efter! Idag har jag varit konstant tät i näsan hela dagen! Sjukt störande! Började med att jag vaknade upp helt förstörd i näsan, efter att ha provat nya otrivin comp igår, rena råttgiftet de där! Har gått en vecka nu som jag har vart tvungen och ta nässpray både morgon & kväll annars känns de som om jag inte får luft? Förstår inte hur du klarar av att göra det varje dag michaela? Så om de inte har släppt på måndag får de bli ett besök hos farbror doktorn! orkante detta alltså, blir bara värre & värre och detta kan fan inte va bra alltså! Så hoppas han har något starkare! Haha! Men nu skiter vi i min näsa, för Imorgon är det 50 års kalas för svärmor! Är så jädra peppad, kommer bli sjukt kul tror jag! Tror även de är första gången som jag vet dagen innan vad jag ska ha på mig! Vilket är skönt då jag nog säkerligen kommer vara stressad som ett as ändå imorgon! Hoppas jag hinner slänga in en bild på min outfit innan vi drar annars får ni ha en bra lördag allesammans!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0