4, feb 2012!

Imorse vaknade jag upp med en pigg michaela i våran soffa, vill egentligen döda människor som är pigga dagen efter, när jag inte är de såklart Haha! Men iallafall, Hade jävligt kul igår, bäst var de på old house, ångrar lite att vi drog därifrån för att dra till sjökanten där de inte var alls lika kul & inte alls nått folk typ! menmen! Idag efter jag kört hem michaela hälsade jag på hos mamma när jag ändå var i dalen! Äntligen typ, kommer inte ihåg när jag gjorde de sist? Sad but truue! Följde även med upp till sporthallen och kollade på när min lillebror hade fotbollscup! Kul! Joachim har varit iväg och tattuerat sig idag, iprincip hela dagen, var på tiden att han fick sig lite bläck tycker jag haha! Tattueringen blev riktigt bra, en början på hans höger sleeve! Ouff så snyggt de blev på han! ;) Så jädra snyggt med tattueringar!!! Love it! Nu ikväll blir de lugnt. pillirumpenbågar, chips & dipp till melodifestivalen!


den fina ljuslyktan på bordet har vi fått av faster och henns man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0