baby, you make my heart beats really fast.

har precis kollat klart på en arne dahl film, nivet den där nya svenska polis serien.
helt okej faktikst, typ som beck och wallader lixom. städat hela lägenheten idag, behövdes
en storstädning efter att min man haft två killfester här i helgen. sen åkte jag in och fikade
med mina br tjejer på espresso house, lika mysigt som alltid.
imorgon kommer pappa & lillasyster ner så vi ska handla mat och kika runt i stan. skulle
verkligen behöva ett par nya jeans, men får se vad jag hittar. sen ska jag nog möta
upp louisa för en liten catch up då hon varit utomlands i några veckor!
nä kanske borde gå in och lägga mig bredvid mitt hjärta och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0