the minute you stop making mistakes is the minute you stop learning.

.
tog en buss ner till göteborg vid tolv tiden imorse, daniel hämtade upp mig på centralen och vi
åkte hem och tog det lungt en stund innan vi åkte och sålde min balklänning. då var man en
klänning fattigare men några tusenlappar rikare. gott att bli av med den då jag vet att jag
aldrig kommer att få användning av den igen, och den är alldeles för fin för att bara hänga
i garderoben och damma! efter de var vi bjudna på middag hos svärmor och svärfar. riktigt
trevligt och super god mat. resten utav kvällen har vi bara myst med ost, kex och film!
ska fortsätta mysa med min man nu,  puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0