23 februari.

kunde verkligen inte somna inatt, låg och vred och vände mig enda fram tills sex tiden.
så vaknade väl inte fören vid 2 idag! käkade en snabb frukost innan vi åkte och hälsade
på daniels syster caroline som har fått sitt första barn! så jäkla
underbar var han, lilla liam :) även fast hon har "snott" mitt namn, haha velat ha namnet
liam till mitt barn hur många år som helst! men han såg ut som en liten liam så
förstår varför dom tog det. och jag ska ju inte ha barn fören jag är nämare 30 så har
några år att komma på något nytt ;) sen åkte jag med min svärmor hem och umgicks
en stund med henne. himla mysigt! daniel åkte upp till karlstad förut och ska stanna där
över natten så ikväll har jag lägenheten helt för mig själv, hade tänkt lägga en ansiktsmask
och tända lite ljus och sen blir det nog sängen rätt tidigt idag!
måste uträtta lite ärenden i stan imorgon innan jag tar en buss upp till munkedal, hade nämligen
tänkt åka upp och hälsa på pappa i helgen, har även bokat färg och klipp tid där uppe
tidigt fredag morgon. måste även hinna hälsa på bästis och låna andra säsongen av
sons! hörs imorgon, nu ska jag mysa ner mig under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0