Feb. 3, 2012.

hade en jätte mysig dag igår med min michaela ♥ så kul att ha henne hos mig!
idag är de äntligen fredag och helg! som jag längtat! för er som inte vet så går jag en utbildning som arbetsförmedlingen håller i, mån-fre 9-15. dom dagar jag inte jobbar extra vill säga. rätt gott med rutiner igen för det är sjukt va slapp man blir av att bara gå hemma! michaela kommer till lysekil idag igen, börjar bli bortskämd av att träffa henne såhär ofta nu, önskar verkligen vi bodde närmare varandra. typ grannar hade inte vart fel! haha! men så attere, först ska vi till mix & kappahl, då vi glömde dom butikerna igår! konstigt nog! senare blir de nog AW på old house till live bandet Svin bra! eller så blir det något helt annat, vi får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0