7 februari 2012.

tänkte göra en snabb update medans daniel är på gymmet! orkade inte följa med honom då min hals och förkylning inte är helt bra än. men nästa vecka då jävlar kör vi igen! åkte ner till göteborg i söndags, och då hade jag och mitt hjärta myskväll. sen igår var vi på ikea en sväng, hittade inget förutom lite hyllor och sånnt vi vill ha lite längre fram. sen blev det en god middag och så hyrde vi en film och tog det bara lungt. nu sitter jag och har precis kollat på top model sverige, fast än att det suger måste man ju kolla! haha imorgon åker min älskling till stockholm och blir borta tills på lördag. så lovisa kommer hit så ska vi ha en liten tjejkväll! mat, vin och en massa mys!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0