you take all of me, now i´m falling even more in love with you.

.
vaknade av att jag låg och skrattade i sömnen, haha tur att inte någon såg mig för det måste sett
sååå fult ut!! fick reda på att min frisör här i munkedal ska sälja och flytta till london. så var ju tvungen
att fixa mitt hår en sista gång hos henne, känns så jäkla segt att hon ska sluta!! tror hon har fixat mitt
hår sen jag gick i 8an. men peppa peppa, bara att börja leta efter en ny bra frisör i göteborg istället!
la iallafall i en blond färg i utväxten så jag har samma blonda i hela håret och sen klippte jag typ
5 centimeter på längden. gjorde riktigt gott! har precis ätit kyckling med pita bröd, blir bara myskväll
med lillasyster ikväll!

Kommentarer
Postat av: sofia

du får gärna fortsätta att gå till mig :) jag har köpt salongen! kram fia

2012-02-26 @ 22:15:07
URL: http://sofiahedlund.blogg.se/
Postat av: sofia

du får gärna fortsätta gå hos mig:) jag har köpt salongen! kram fia

2012-02-26 @ 22:19:03
URL: http://sofiahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0