31 januari 2012.

ligger och kollar på top model sverige, vilket skämt asså! nästan pinsamt att
kolla på. håller på att bli sjuk, hostar som jag vet inte vad och känner mig helt
seg i kroppen. men peppa peppa! idag kom pappa ner och hälsade på, var och
åt kina mat och sen åkte vi och storhandlade så nu är frysen och kylen smäck full
igen, så gott! sen har jag bara tagit det lungt, imorgon åker min man ska på
copenhagen fashion week kommer hem på söndag. så istället för att vara själv här hemma
åker jag upp till munkedal och spenderar några mer dagar med mina käraste!
måste även till doktorn och fixa lite hostmedicin. dricker mitt rabarber & grädd te
så det hjälper ju halsen lite men mina hostattaker på nätterna är inte okej!!!

Kommentarer
Postat av: elin

saknar du inte dina vänner i munkedal och din familj nu när du har flyttat?

2012-02-02 @ 01:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0