Allt som har en bra början har ett bra slut!

Var längesen jag var såhär sjuk, legat hela morgonen framför tvn och bara snorat! Värker i hela kroppen, ögonen rinner i ett & huvudet känns som en tickande bomb! Sen jag blev tillsammans med Joachim så har jag knappt varit sjuk, jag som förr var stammis hos doktorn! Men det är ju ganska självklart att gummistövlar & snöstorm en hel dag inte är en hit! Från att ha världens sämsta dag i mitt liv igår så slutade den bra iallafall. Vi hyrde smurfarna & bara myste i soffan! Älskade filmen! Så himla mysig! Och när filmen var slut så kom vi båda på att, de var "våran dag", bra koll vi har! Haha! 11 månader har bara sprungit iväg men de har varit dom absolut bästa 11 månaderna i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0