Jan. 17, 2012

alltså jag hatar blogg.se appen, den fungerar ju aldrig!? är de bara med mig den jävlas med? känns så...såfort jag trycker på skapa nytt inlägg så stänger den av sig?! sådär lagom kul! men det händer iofs inte särskilt mycket i mitt liv just nu heller så! därav den kassa uppdateringen! vill ha vår och sommar nu, är så trött på detta vi har nu, inte konstigt man vill gå i ide! men, kan berätta lite kort om helgen som varit. ifredags gick vi på afterworken på oldhouse, åt och drack till livebandet SVINBRA. var inte helt fel, riktigt trevligt faktiskt! ilördags var vi på 30års kalas för joachims stora syster jeanette, mycket kul! hälsade även på hans mormor påvägen hem, på kvällen gick vi på bio jag & joachim och några vänner till oss, filmen hamilton blev det. tyckte den va riktigt bra! älskar ju persbrant, ni som följt bloggen sen 2008 vet ju de vid det här laget.. hahah! isöndags jobbade joachim, så jag passade på och ta en kustrunda runt till stora familjen, mormor-farmor-pappa-faster! var inte hemma förens sent! men de var de värt, så sällan man ses! nu ska jag krypa till kojs, är så sjukt trött och har varit i princip hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Lena faster

Ja det var kul att få ett litet besök av dig i söndags. Kom snart tillbaks igen !!

2012-01-19 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0