happy!

Fick en fråga om mitt liv har påverkats sen jag flyttade till göteborg och om hur jag fick jobbet på cubus.
 
Ja, självklart har mitt liv förändrats sen jag flyttade hit ner. det var en helt ny stad, nästan inga vänner och inget jobb. så jag hade en jobbig tid i början. Men sedan började jag lära känna mer och mer människor och jag började jobba och då träffade jag med nya människor, som sedan har blivit några av mina närmsta vänner här nere. hur jag fick jobbet på cubus var genom att jag lämnade in mitt cv där i november förra året tror jag? och sen nu för någon månad sen kom jag på intervju och sen fick jag det. och trivs som fisken i vattnet , har precis börjat komma in i det då detta är min tredje vecka men mina arbetskollegor är supertrevliga och jag har fått hand om smink/accessoar avdelningen så det gör det lite extra kul!
Men det är klart att jag saknar min familj och är så jäkla glad för daniels familj som alltid finns där och stöttar. Och utan Daniel vid min sida hade jag nog aldrig klarat av att bara flytta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0